ładowanie...
Bartłomiej Dwornik

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, POZYCJONOWANIE SEO,  MEDIA RELATIONS, KOMUNIKACJA CSR

szkolenia i warsztaty • konsultacje • prelekcje
Dojeżdzamy do Twojej firmy!

Oferta szkoleń

Wszystkie warsztaty i szkolenia realizowane są u klienta.
Uprawniają do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Pozycjonowanie i SEO
Search Engine Optimization

Jak dobrze pisać do internetu, żeby zdobyć bezpłatny ruch z wyszukiwarki  Jak tworzyć tytuły SEO  Czym jest treść przyjazna dla Google i atrakcyjna dla internautów  Jak stosować tagi i linki w treści  Jak opisywać elementy graficzne  Jak pozyskiwać wartościowe linki  Jak śledzić trendy w internecie i wykorzystać je na potrzeby pozycjonowania własnej strony.

Facebook i komunikacja
w Social Media

Zasady właściwej komunikacji, czyli jak zdobyć, zaangażować i utrzymać wartościowych fanów w mediach społecznościowych  Czym jest facebookowy algorytm, czyli dlaczego fani nie widzą wszystkich postów  Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych  Jak wybrać narzędzia wspomagające działania w mediach społecznościowych

Treści marketingowe
Content Marketing

Jak zaangażować odbiorcę treścią  Czym jest wartość dodana i jak pokazać w niej markę lub produkt  Gdzie publikować treści content marketingowe  Jak dotrzeć z przekazem do mediów  Jak określić opłacalność kosztów publikacji w mediach  Jak zweryfikować potencjał influencera.

Współpraca z dziennikarzami
Media relations

Jak zbudować legalną bazę kontaktów do mediów  Kiedy, do kogo i jak wysyłać informacje prasowe  Jak tworzyć informacje atrakcyjne dla dziennikarzy  Jak wybrać najlepsze narzędzia do dystrybucji • Jak określać faktyczną wartość oferty reklamowej  Jak negocjować stawki publikacji.

Dlaczego warto?

91% ruchu z Google to kliknięcia NA PIERWSZEJ STRONIE wyników wyszukiwania
91%
80% internautów zmienia zdanie o PRODUKCIE pod wpływem OPINII znalezionych w sieci
80%
51% firm PODNOSI SPRZEDAŻ dzięki mediom społecznościowym
51%
61% internautów ZDECYDOWAŁO SIĘ NA ZAKUP pod wpływem content marketingu
61%
Dla 68% dziennikarzy interesujące są TYLKO przekazy zawierające TWARDE DANE
68%
88% klientów online NIE CHCE WRACAĆ na strony, które sprawiają trudności w obsłudze
88%

źródła: Chitika.com, Search Engine Watch, Gomez.com, Dragon Search Marketing, Social Media Examiner, B2B PR Sense

Prowadzący szkolenia

Bartłomiej Dwornik

W mediach i internecie od 1996 roku. Z wykształcenia dziennikarz, związany z redakcjami prasowymi i internetowymi. Przez lata pełnił funkcję wiceredaktora naczelnego największych mediów biznesowych w Polsce: portalu Money.pl i serwisów ekonomicznych Grupy Wirtualna Polska. Obecnie jest redaktorem naczelnym i wydawcą internetowego tygodnika Reporterzy.info. Z doświadczenia również:

  • programista i autor stron internetowych,
  • project manager i dyrektor zarządzający agencji interaktywnych,
  • twórca strategii komunikacji organizacji pozarządowych,
  • autor scenariuszy wykładów, prowadzący szkolenia i warsztaty dla firm i mediów.

Prowadzi projekty związane z pozycjonowaniem (SEO), strategią komunikacji w mediach społecznościowych, budowaniem wizerunku marek oraz CSR. Wiedzą na temat internetu i marketingu online dzielił się z czytelnikami cyklicznych raportów branżowych portalu Interaktywnie.com. Jest certyfikowanym przez Google i PARP specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online.