ładowanie...

Facebook, Instagram, social media. Szkolenia i warsztaty dla firm

Co drugi użytkownik Facebooka przynajmniej raz zamówił produkt, z którym zetknął się w tym portalu. Użytkownicy mediów społecznościowych nie lubią jednak, kiedy marka skupia się tylko na reklamowaniu oferty. W trakcie szkolenia social media poznasz sposoby na zdobycie wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.

Co daje dobra komunikacja w mediach społecznościowych

90% polskich internautów aktywnie korzysta z przynajmniej jednej platformy społecznościowej.

IRCenter

71% internautów, którzy mają dobre doświadczenia z marką w mediach społecznościowych, będzie polecać ją znajomym.

Ambassador

Ponad 50% firm stosujących marketing w mediach społecznościowych odnotowuje poprawę wyników sprzedaży.

Social Media Examiner

Warsztaty i szkolenia social media na temat efektywnego marketingu w mediach społecznościowych realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia social media

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia social media poznacie sposoby na poprawienie zasięgów publikacji, zdobycie
wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.

Moduł podstawowy

  • Wybór właściwej platformy do działań społecznościowych.
  • Zasady właściwej komunikacji, czyli jak zdobywać i angażować użytkowników.
  • Czym jest Edge Rank, czyli dlaczego fani widzą wszystkich postów.
  • Sposoby na marketing wirusowy.
  • Monitorowanie skuteczności działań w społecznościach.
  • Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych.

Moduł rozszerzony

  • Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie.
  • Organizowanie atrakcyjnego konkursu.
  • Jak prowadzić influencer marketing.
  • Narzędzia wspomagające działania w mediach społecznościowych.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, opracowując zarys strategii społecznościowej dla Państwa firmy i przygotowując posty do późniejszego wykorzystania.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 2 godziny
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Ceny szkolenia ustalane są indywidualnie. Podane stawki mają charakter orientacyjny:

  • szkolenie: 50 zł/h netto za każdego uczestnika
  • warsztaty: 75zł/h netto za każdego uczestnika

W przypadku organizowania szkolenia w odległości większej niż 50 kilometrów od Wrocławia do ceny zostanie doliczony koszt dojazdu.

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe