Co drugi użytkownik Facebooka przynajmniej raz zamówił produkt, z którym zetknął się w tym portalu. Użytkownicy mediów społecznościowych nie lubią jednak, kiedy marka skupia się tylko na reklamowaniu oferty. W trakcie szkolenia social media poznasz sposoby na zdobycie wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.
Co daje dobra komunikacja w mediach społecznościowych
90% polskich internautów aktywnie korzysta z przynajmniej jednej platformy społecznościowej.
IRCenter
71% internautów, którzy mają dobre doświadczenia z marką w mediach społecznościowych, będzie polecać ją znajomym.
Ambassador
Ponad 50% firm stosujących marketing w mediach społecznościowych odnotowuje poprawę wyników sprzedaży.
Social Media Examiner
Warsztaty i szkolenia social media na temat efektywnego marketingu w mediach społecznościowych realizowane są w siedzibie Państwa firmy!
Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.
WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Plan szkolenia social media
Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia social media poznacie sposoby na poprawienie zasięgów publikacji, zdobycie wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.
Moduł podstawowy
- Wybór właściwej platformy do działań społecznościowych.
- Zasady właściwej komunikacji, czyli jak zdobywać i angażować użytkowników.
- Czym jest algorytm Facebooka, czyli dlaczego fani nie widzą wszystkich postów.
- Techniczne zasady dobrego posta.
- Jak czytać, rozumieć i wykorzystać statystyki.
Moduł rozszerzony
- Sposoby na marketing wirusowy.
- Eyecatchery. Kiedy i jaki obraz jest naprawdę wart tysiąca słów.
- Jak czytać, rozumieć i wykorzystać statystyki
- Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych.
- Narzędzia wspomagające działania w mediach społecznościowych.
Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.
Warsztaty
Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, opracowując zarys strategii społecznościowej dla Państwa firmy i przygotowując posty do późniejszego wykorzystania.
Czas szkolenia
Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.
- szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
- szkolenie moduł rozszerzony: 2 godziny
- warsztaty: 2 godziny
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.
Wymagania
Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:
- od 2 do 10 uczestników,
- sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
- rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
- dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
- dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.
Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.
Cennik
Podane kwoty są kwotami netto
10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na projekt stworzenia Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.
liczba uczestników |
szkolenie podstawowe |
szkolenie rozszerzone |
szkolenie i warsztaty |
---|---|---|---|
2 osoby | 400 zł | 800 zł | 1400 zł |
3 osoby | 570 zł | 1040 zł | 2010 zł |
4 osoby | 640 zł | 1280 zł | 2400 zł |
5 osób | 750 zł | 1500 zł | 2750 zł |
6 osób | 840 zł | 1680 zł | 3120 zł |
7 osób | 910 zł | 1820 zł | 3430 zł |
8 osób | 96o zł | 1920 zł | 3680 zł |
9 osób | 990 zł | 1980 zł | 3870 zł |
10 osób | 1000 zł | 2000 zł | 4000 zł |
Prowadzący
Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.
Więcej informacji na LinkedIn.com
