ładowanie...

Facebook i komunikacja w social media. Szkolenia i warsztaty dla firm

Co drugi użytkownik Facebooka przynajmniej raz zamówił produkt, z którym zetknął się w tym portalu. Użytkownicy mediów społecznościowych nie lubią jednak, kiedy marka skupia się tylko na reklamowaniu oferty. W trakcie szkolenia social media poznasz sposoby na zdobycie wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.

Co daje dobra komunikacja w mediach społecznościowych

90% polskich internautów aktywnie korzysta z przynajmniej jednej platformy społecznościowej.

IRCenter

71% internautów, którzy mają dobre doświadczenia z marką w mediach społecznościowych, będzie polecać ją znajomym.

Ambassador

Ponad 50% firm stosujących marketing w mediach społecznościowych odnotowuje poprawę wyników sprzedaży.

Social Media Examiner

Warsztaty i szkolenia social media na temat efektywnego marketingu w mediach społecznościowych realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia social media

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia social media poznacie sposoby na poprawienie zasięgów publikacji, zdobycie wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.

Moduł podstawowy

  • Wybór właściwej platformy do działań społecznościowych.
  • Zasady właściwej komunikacji, czyli jak zdobywać i angażować użytkowników.
  • Czym jest algorytm Facebooka, czyli dlaczego fani nie widzą wszystkich postów.
  • Techniczne zasady dobrego posta.
  • Jak czytać, rozumieć i wykorzystać statystyki.

Moduł rozszerzony

  • Sposoby na marketing wirusowy.
  • Eyecatchery. Kiedy i jaki obraz jest naprawdę wart tysiąca słów.
  • Jak czytać, rozumieć i wykorzystać statystyki
  • Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych.
  • Narzędzia wspomagające działania w mediach społecznościowych.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, opracowując zarys strategii społecznościowej dla Państwa firmy i przygotowując posty do późniejszego wykorzystania.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 2 godziny
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na projekt stworzenia Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby 400 zł 800 zł 1400 zł
3 osoby 570 zł 1040 zł 2010 zł
4 osoby 640 zł 1280 zł 2400 zł
5 osób 750 zł 1500 zł 2750 zł
6 osób 840 zł 1680 zł 3120 zł
7 osób 910 zł 1820 zł 3430 zł
8 osób 96o zł 1920 zł 3680 zł
9 osób 990 zł 1980 zł 3870 zł
10 osób 1000 zł 2000 zł 4000 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe