ładowanie...

Facebook i komunikacja w social media. Szkolenia i warsztaty dla firm

Co drugi użytkownik Facebooka przynajmniej raz zamówił produkt, z którym zetknął się w tym portalu. Użytkownicy mediów społecznościowych nie lubią jednak, kiedy marka skupia się tylko na reklamowaniu oferty. W trakcie szkolenia social media poznasz sposoby na zdobycie wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.

Co daje dobra komunikacja w mediach społecznościowych

90% polskich internautów aktywnie korzysta z przynajmniej jednej platformy społecznościowej.

IRCenter

71% internautów, którzy mają dobre doświadczenia z marką w mediach społecznościowych, będzie polecać ją znajomym.

Ambassador

Ponad 50% firm stosujących marketing w mediach społecznościowych odnotowuje poprawę wyników sprzedaży.

Social Media Examiner

Warsztaty i szkolenia social media na temat efektywnego marketingu w mediach społecznościowych realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia social media

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia social media poznacie sposoby na poprawienie zasięgów publikacji, zdobycie wartościowych fanów i skuteczne przedstawianie im treści marketingowych.

Moduł podstawowy

  • Wybór właściwej platformy do działań społecznościowych.
  • Zasady właściwej komunikacji, czyli jak zdobywać i angażować użytkowników.
  • Czym jest algorytm Facebooka, czyli dlaczego fani nie widzą wszystkich postów.
  • Techniczne zasady dobrego posta.
  • Jak czytać, rozumieć i wykorzystać statystyki.

Moduł rozszerzony

  • Sposoby na marketing wirusowy.
  • Eyecatchery. Kiedy i jaki obraz jest naprawdę wart tysiąca słów.
  • Jak czytać, rozumieć i wykorzystać statystyki
  • Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych.
  • Narzędzia wspomagające działania w mediach społecznościowych.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, opracowując zarys strategii społecznościowej dla Państwa firmy i przygotowując posty do późniejszego wykorzystania.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 2 godziny
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby 600 zł 1200 zł 1800 zł
3 osoby 900 zł 1800 zł 2700 zł
4 osoby 1150 zł 2300 zł 3450 zł
5 osób 1400 zł 2800 zł 4200 zł
6 osób 1600 zł 3200 zł 4800 zł
7 osób 1800 zł 3600 zł 5400 zł
8 osób 1950 zł 3900 zł 5850 zł
9 osób 2100 zł 4200 zł 6300 zł
10 osób 2250 zł 4500 zł 6750 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe