ładowanie...

Współpraca z dziennikarzami, media relations. Szkolenia i warsztaty dla firm

Aż 58% materiałów wysyłanych do dziennikarzy nie dotyczy tematyki, którą się zajmują. A dobra strategia kontaktów z mediami skutkuje częstszym zamieszczaniem informacji i lepszymi ofertami reklamowymi. Szkolenia media relations uczą skutecznego docierania do ludzi mediów i argumentacji przy negocjowaniu cen publikacji.

Dlaczego warto nauczyć się media relations

Wysokość rabatu na reklamę w prasie może sięgać nawet 75% ceny cennikowej.

Wirtualne Media

Dla 68% dziennikarzy interesujące są tylko przekazy zawierające twarde dane

B2B PR Sense

55% pracowników mediów najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni i telefoniczny.

Ecco International Communications Network

Warsztaty i szkolenia media relations na temat efektywnej komunikacji z mediami realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia media relations

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, jak zainteresować dziennikarzy informacjami na temat firmy. Poznacie też sposoby na uzyskanie korzystniejszych cen reklam.

Moduł podstawowy

  • Jak zbudować poprawną i legalną bazę kontaktów do mediów.
  • Kiedy, do kogo i jak wysyłać informację.
  • Jak tworzyć informacje atrakcyjne dla dziennikarzy.
  • Przegląd narzędzi do dystrybucji materiałów prasowych i informacyjnych.
  • Jak określać faktyczną wartość oferty reklamowej.
  • Skuteczne argumenty podczas negocjowania stawek.
  • Transakcje wiązane, czyli jak otrzymać atrakcyjny gratis do reklamy.

Moduł rozszerzony

  • Czym jest influencer marketing, czyli współpraca z liderami opinii.
  • Jak zweryfikować potencjał influencera.
  • Jak wybrać liderów opinii na miarę potrzeb i posiadanego budżetu.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, budując bazę kontaktów dla Państwa firmy i weryfikując opłacalność autentycznych cenników reklamowych.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 3 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 2 godzina
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto.

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na projekt stworzenia Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby 400 zł 800 zł 1400 zł
3 osoby 570 zł 1040 zł 2010 zł
4 osoby 640 zł 1280 zł 2400 zł
5 osób 750 zł 1500 zł 2750 zł
6 osób 840 zł 1680 zł 3120 zł
7 osób 910 zł 1820 zł 3430 zł
8 osób 96o zł 1920 zł 3680 zł
9 osób 990 zł 1980 zł 3870 zł
10 osób 1000 zł 2000 zł 4000 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe