ładowanie...

Współpraca z dziennikarzami, media relations. Szkolenia i warsztaty dla firm

Aż 58% materiałów wysyłanych do dziennikarzy nie dotyczy tematyki, którą się zajmują. A dobra strategia kontaktów z mediami skutkuje częstszym zamieszczaniem informacji i lepszymi ofertami reklamowymi. Szkolenia media relations uczą skutecznego docierania do ludzi mediów i argumentacji przy negocjowaniu cen publikacji.

Dlaczego warto nauczyć się media relations

Wysokość rabatu na reklamę w prasie może sięgać nawet 75% ceny cennikowej.

Wirtualne Media

Dla 68% dziennikarzy interesujące są tylko przekazy zawierające twarde dane

B2B PR Sense

55% pracowników mediów najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni i telefoniczny.

Ecco International Communications Network

Warsztaty i szkolenia media relations na temat efektywnej komunikacji z mediami realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia media relations

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, jak zainteresować dziennikarzy informacjami na temat firmy. Poznacie też sposoby na uzyskanie korzystniejszych cen reklam.

Moduł podstawowy

  • Jak zbudować poprawną i legalną bazę kontaktów do mediów.
  • Kiedy, do kogo i jak wysyłać informację.
  • Jak tworzyć informacje atrakcyjne dla dziennikarzy.
  • Przegląd narzędzi do dystrybucji materiałów prasowych i informacyjnych.
  • Jak określać faktyczną wartość oferty reklamowej.
  • Skuteczne argumenty podczas negocjowania stawek.
  • Transakcje wiązane, czyli jak otrzymać atrakcyjny gratis do reklamy.

Moduł rozszerzony

  • Czym jest influencer marketing, czyli współpraca z liderami opinii.
  • Jak zweryfikować potencjał influencera.
  • Jak wybrać liderów opinii na miarę potrzeb i posiadanego budżetu.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, budując bazę kontaktów dla Państwa firmy i weryfikując opłacalność autentycznych cenników reklamowych.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 3 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 2 godzina
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby600 zł1200 zł1800 zł
3 osoby900 zł1800 zł2700 zł
4 osoby1150 zł2300 zł3450 zł
5 osób1400 zł2800 zł4200 zł
6 osób1600 zł3200 zł4800 zł
7 osób1800 zł3600 zł5400 zł
8 osób1950 zł3900 zł5850 zł
9 osób2100 zł4200 zł6300 zł
10 osób2250 zł4500 zł6750 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe