ładowanie...

Treści marketingowe, content marketing. Szkolenia i warsztaty dla firm

Marketing treści jest bardziej wiarygodny od reklamy i potrafi podnieść zainteresowanie stroną firmy nawet o 25-40%. Szkolenia content marketing nauczą tworzyć treści marketingowe z wartością dodaną i docierać z nimi do potencjalnych klientów.

Dlaczego warto nauczyć się marketingu treści

92% ludzi bardziej ufa przekazom marketingowym PR, niż reklamie.

Nielsen

80% internautów zmienia zdanie o produkcie pod wpływem opinii znalezionych w sieci.

Pew Statistics

61% internautów zdecydowało się na zakup pod wpływem content marketingu.

Dragon Search Marketing

Warsztaty i szkolenia content marketing na temat tworzenia treści budzących zainteresowanie realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia content marketing

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas zajęć dowiecie się, dlaczego materiały content marketingowe nie mogą być tylko reklamą. Poznacie też sposoby dotarcia z przekazem do potencjalnych klientów:

Moduł podstawowy

  • Jakie treści mają szanse zaangażować odbiorcę i jak to wykorzystać do potrzeb marketingowych.
  • Czym jest wartość dodana i jak za jej pomocą pokazać markę lub produkt.
  • Gdzie publikować treści content marketingowe, aby uzyskać najlepszy efekt – przegląd bezpłatnych i komercyjnych platform publikacji.
  • Jak dotrzeć z przekazem do mediów.
  • Skuteczny product placement.
  • Jak określić opłacalność kosztów publikacji.

Moduł rozszerzony

  • Czym jest influencer marketing, czyli współpraca z liderami opinii.
  • Jak zweryfikować potencjał influencera.
  • Jak wybrać liderów opinii na miarę potrzeb i posiadanego budżetu.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, tworząc materiały markatingowe dla Państwa firmy, do późniejszego wykorzystania.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 2 godziny
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Ceny szkolenia ustalane są indywidualnie. Podane stawki mają charakter orientacyjny:

  • szkolenie: 100 zł/h netto za każdego uczestnika
  • warsztaty: 150zł/h netto za każdego uczestnika

W przypadku organizowania szkolenia w odległości większej niż 50 kilometrów od Wrocławia do ceny zostanie doliczony koszt dojazdu.

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe