ładowanie...

Treści marketingowe, content marketing. Szkolenia i warsztaty dla firm

Marketing treści jest bardziej wiarygodny od reklamy i potrafi podnieść zainteresowanie stroną firmy nawet o 25-40%. Szkolenia content marketing nauczą tworzyć treści marketingowe z wartością dodaną i docierać z nimi do potencjalnych klientów.

Dlaczego warto nauczyć się marketingu treści

92% ludzi bardziej ufa przekazom marketingowym PR, niż reklamie.

Nielsen

80% internautów zmienia zdanie o produkcie pod wpływem opinii znalezionych w sieci.

Pew Statistics

61% internautów zdecydowało się na zakup pod wpływem content marketingu.

Dragon Search Marketing

Warsztaty i szkolenia content marketing na temat tworzenia treści budzących zainteresowanie realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia content marketing

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas zajęć dowiecie się, dlaczego materiały content marketingowe nie mogą być tylko reklamą. Poznacie też sposoby dotarcia z przekazem do potencjalnych klientów:

Moduł podstawowy

  • Jakie treści mają szanse zaangażować odbiorcę i jak to wykorzystać do potrzeb marketingowych.
  • Czym jest wartość dodana i jak za jej pomocą pokazać markę lub produkt.
  • Gdzie publikować treści content marketingowe, aby uzyskać najlepszy efekt – przegląd bezpłatnych i komercyjnych platform publikacji.
  • Jak dotrzeć z przekazem do mediów.
  • Skuteczny product placement.
  • Jak określić opłacalność kosztów publikacji.

Moduł rozszerzony

  • Czym jest influencer marketing, czyli współpraca z liderami opinii.
  • Jak zweryfikować potencjał influencera.
  • Jak wybrać liderów opinii na miarę potrzeb i posiadanego budżetu.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, tworząc materiały markatingowe dla Państwa firmy, do późniejszego wykorzystania.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 2 godziny
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby 600 zł 1200 zł 1800 zł
3 osoby 900 zł 1800 zł 2700 zł
4 osoby 1150 zł 2300 zł 3450 zł
5 osób 1400 zł 2800 zł 4200 zł
6 osób 1600 zł 3200 zł 4800 zł
7 osób 1800 zł 3600 zł 5400 zł
8 osób 1950 zł 3900 zł 5850 zł
9 osób 2100 zł 4200 zł 6300 zł
10 osób 2250 zł 4500 zł 6750 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe