ładowanie...

CSR i reklama. Zasady bezpiecznej komunikacji. Szkolenia i warsztaty

Autentyczne i wiarygodne partnerstwo z NGO podnosi poziom zaufania do firmy u 78% odbiorców. Szkolenie i warsztaty komunikacji CSR uczą, jak mówić o działaniach społecznych i charytatywnych bez ryzyka podejrzeń o kryptoreklamę.

Dlaczego warto umieć mówić o projektach społecznych

67% konsumentów nie akceptuje sytuacji, kiedy firmy angażują się w kwestie społeczne dla zysku.

Kantar

45% klientów chętniej kupuje od firm wspierających dobroczynność, ale nie wybacza charity-washingu.

Socially Powerfull

60% użytkowników internetu świadomie ignoruje nachalne reklamy. 40% zniechęca się do nachalnych marek.

American Communication Journal

Warsztaty i szkolenia komunikacji CSR (Corporate Social Responsibility) o tym, jak mówić o działaniach społecznych i charytatywnych bez kryptoreklamy realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia CSR i reklama

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas zajęć poznacie Państwo zasady tworzenia treści wspierających wizerunek organizacji zaangażowanych w działania społeczne, bez ryzyka podejrzeń o niedopuszczalne działania reklamowe i marketingowe.

Moduł podstawowy

  • Regulacje prawne. Co wolno NGO-som i czym grozi złamanie reguł.
  • Co już jest, a co jeszcze nie jest reklamą.
  • Dobre praktyki. Jak chwalić i dziękować w granicach prawa.
  • Tips & Tricks, czyli bezpieczne sztuczki komunikacyjne.

Moduł rozszerzony

  • Przykłady dobrych i złych komunikatów.
  • Wnioski i wytyczne dla Twojej organizacji.
  • Co zamiast kryptoreklamy?
  • Jak NAPRAWDĘ zadbać o wizerunek partnerów projektu.
  • Triada komunikacyjna. Czym jest i jak ją zastosować w praktyce.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę na temat CSR i zasad komunikacji, tworząc treści gotowe do wykorzystania w Państwa projektach.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 1,5 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 1,5 godziny
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby600 zł1200 zł1800 zł
3 osoby900 zł1800 zł2700 zł
4 osoby1150 zł2300 zł3450 zł
5 osób1400 zł2800 zł4200 zł
6 osób1600 zł3200 zł4800 zł
7 osób1800 zł3600 zł5400 zł
8 osób1950 zł3900 zł5850 zł
9 osób2100 zł4200 zł6300 zł
10 osób2250 zł4500 zł6750 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe