Autentyczne i wiarygodne partnerstwo z NGO podnosi poziom zaufania do firmy u 78% odbiorców. Szkolenie i warsztaty komunikacji CSR uczą, jak mówić o działaniach społecznych i charytatywnych bez ryzyka podejrzeń o kryptoreklamę.
Dlaczego warto umieć mówić o projektach społecznych
67% konsumentów nie akceptuje sytuacji, kiedy firmy angażują się w kwestie społeczne dla zysku.
Kantar
45% klientów chętniej kupuje od firm wspierających dobroczynność, ale nie wybacza charity-washingu.
Socially Powerfull
60% użytkowników internetu świadomie ignoruje nachalne reklamy. 40% zniechęca się do nachalnych marek.
American Communication Journal
Warsztaty i szkolenia komunikacji CSR (Corporate Social Responsibility) o tym, jak mówić o działaniach społecznych i charytatywnych bez kryptoreklamy realizowane są w siedzibie Państwa firmy!
Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.
WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Plan szkolenia CSR i reklama
Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas zajęć poznacie Państwo zasady tworzenia treści wspierających wizerunek organizacji zaangażowanych w działania społeczne, bez ryzyka podejrzeń o niedopuszczalne działania reklamowe i marketingowe.
Moduł podstawowy
- Regulacje prawne. Co wolno NGO-som i czym grozi złamanie reguł.
- Co już jest, a co jeszcze nie jest reklamą.
- Dobre praktyki. Jak chwalić i dziękować w granicach prawa.
- Tips & Tricks, czyli bezpieczne sztuczki komunikacyjne.
Moduł rozszerzony
- Przykłady dobrych i złych komunikatów.
- Wnioski i wytyczne dla Twojej organizacji.
- Co zamiast kryptoreklamy?
- Jak NAPRAWDĘ zadbać o wizerunek partnerów projektu.
- Triada komunikacyjna. Czym jest i jak ją zastosować w praktyce.
Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.
Warsztaty
Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę na temat CSR i zasad komunikacji, tworząc treści gotowe do wykorzystania w Państwa projektach.
Czas szkolenia
Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.
- szkolenie moduł podstawowy: 1,5 godziny
- szkolenie moduł rozszerzony: 1,5 godziny
- warsztaty: 2 godziny
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.
Wymagania
Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:
- od 2 do 10 uczestników,
- sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
- rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
- dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
- dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.
Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.
Cennik
Podane kwoty są kwotami netto
10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.
liczba uczestników | szkolenie podstawowe | szkolenie rozszerzone | szkolenie i warsztaty |
---|---|---|---|
2 osoby | 600 zł | 1200 zł | 1800 zł |
3 osoby | 900 zł | 1800 zł | 2700 zł |
4 osoby | 1150 zł | 2300 zł | 3450 zł |
5 osób | 1400 zł | 2800 zł | 4200 zł |
6 osób | 1600 zł | 3200 zł | 4800 zł |
7 osób | 1800 zł | 3600 zł | 5400 zł |
8 osób | 1950 zł | 3900 zł | 5850 zł |
9 osób | 2100 zł | 4200 zł | 6300 zł |
10 osób | 2250 zł | 4500 zł | 6750 zł |
Prowadzący
Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.
Więcej informacji na LinkedIn.com
