Aż 58% materiałów wysyłanych do dziennikarzy nie dotyczy tematyki, którą się zajmują. A dobra strategia kontaktów z mediami skutkuje częstszym zamieszczaniem informacji i lepszymi ofertami reklamowymi. Szkolenia media relations uczą skutecznego docierania do ludzi mediów i argumentacji przy negocjowaniu cen publikacji.
Dlaczego warto nauczyć się media relations
Wysokość rabatu na reklamę w prasie może sięgać nawet 75% ceny cennikowej.
Wirtualne Media
Dla 68% dziennikarzy interesujące są tylko przekazy zawierające twarde dane
B2B PR Sense
55% pracowników mediów najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni i telefoniczny.
Ecco International Communications Network
Warsztaty i szkolenia media relations na temat efektywnej komunikacji z mediami realizowane są w siedzibie Państwa firmy!
Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.
WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Plan szkolenia media relations
Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, jak zainteresować dziennikarzy informacjami na temat firmy. Poznacie też sposoby na uzyskanie korzystniejszych cen reklam.
Moduł podstawowy
- Jak zbudować poprawną i legalną bazę kontaktów do mediów.
- Kiedy, do kogo i jak wysyłać informację.
- Jak tworzyć informacje atrakcyjne dla dziennikarzy.
- Przegląd narzędzi do dystrybucji materiałów prasowych i informacyjnych.
- Jak określać faktyczną wartość oferty reklamowej.
- Skuteczne argumenty podczas negocjowania stawek.
- Transakcje wiązane, czyli jak otrzymać atrakcyjny gratis do reklamy.
Moduł rozszerzony
- Czym jest influencer marketing, czyli współpraca z liderami opinii.
- Jak zweryfikować potencjał influencera.
- Jak wybrać liderów opinii na miarę potrzeb i posiadanego budżetu.
Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.
Warsztaty
Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, budując bazę kontaktów dla Państwa firmy i weryfikując opłacalność autentycznych cenników reklamowych.
Czas szkolenia
Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.
- szkolenie moduł podstawowy: 3 godziny
- szkolenie moduł rozszerzony: 2 godzina
- warsztaty: 2 godziny
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.
Wymagania
Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:
- od 2 do 10 uczestników,
- sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
- rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
- dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
- dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.
Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.
Cennik
Podane kwoty są kwotami netto
10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.
liczba uczestników | szkolenie podstawowe | szkolenie rozszerzone | szkolenie i warsztaty |
---|---|---|---|
2 osoby | 600 zł | 1200 zł | 1800 zł |
3 osoby | 900 zł | 1800 zł | 2700 zł |
4 osoby | 1150 zł | 2300 zł | 3450 zł |
5 osób | 1400 zł | 2800 zł | 4200 zł |
6 osób | 1600 zł | 3200 zł | 4800 zł |
7 osób | 1800 zł | 3600 zł | 5400 zł |
8 osób | 1950 zł | 3900 zł | 5850 zł |
9 osób | 2100 zł | 4200 zł | 6300 zł |
10 osób | 2250 zł | 4500 zł | 6750 zł |
Prowadzący
Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracował z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce. Jest redaktorem naczelnym i wydawcą tygodnika internetowego Reporterzy.info.
Więcej informacji na LinkedIn.com