Video marketing jest doskonałym narzędziem, by dotrzeć do klientów. Dzięki rozwojowi technologii i niskim kosztom produkcji filmów, dziś niemalże każda firma może promować się przez wideo. Szkolenia i warsztaty “realizacja wideo i produkcja filmowa" z jednej strony pozwolą poznać podstawy filmowania, z drugiej pokażą jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów – nie tylko w kwestiach technicznych, ale także korzystania z platform do publikacji.
Dlaczego warto promować się przez nagrania wideo
Do 2019 roku wideo będzie stanowić 80% ruchu w internecie.
Forbes
92% użytkowników mobilnych urządzeń udostępnia dalej obejrzane wideo.
RendrFx
25% klientów traci zainteresowanie firmą, jeśli ta nie promuje się przez wideo.
Animoto
Warsztaty i szkolenia user experience na temat tworzenia stron przyjaznych użytkownikom realizowane są w siedzibie Państwa firmy!
Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.
WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Plan szkolenia video marketing
Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas zajęć dowiecie się, dlaczego warto realizować własne autorskie materiały audiowizualne, jak zainwestować w dobry, a zarazem tani sprzęt do nagrań, oraz jak wyróżnić się na tle konkurencji. Podczas szkolenia zapoznamy uczestników z podstawowymi aspektami technicznymi i estetycznymi dotyczącymi filmowania.
Moduł podstawowy
- Jak przedstawić swoją działalność za pomocą materiałów audiowizualnych – wybór formy oraz platform publikacji.
- Podstawy realizacji wideo – kadrowanie, światło, ekspozycja, kompozycja i estetyka.
- Jaki sprzęt wybrać (kamery, aparaty, obiektywy, oświetlenie oraz rejestrator dźwięku).
- Jak zoptymalizować nakłady inwestycji do jakości i potrzeb.
- Podstawy montażu filmowego.
Moduł rozszerzony
- Doradztwo w zindywidualizowanym wyborze formy i miejsc publikacji.
- Doradztwo w zindywidualizowanym wyborze zakupu sprzętu.
- Podstawy postprodukcji (korekcja barwna, koloryzacja, edycja dźwięku, oraz podstawy dodawania podpisów i animacji).
Warsztaty
Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. W czasie warsztatów uczestnicy mają okazję zapoznać się w praktyce z obsługą podstawowych sprzętów do realizacji materiałów audiowizualnych oraz edycji nagrań.
Warsztaty i szkolenia dla średnio zaawansowanych i profesjonalistów
Oferujemy również szkolenia dla profesjonalistów. W zakres szkoleń wchodzą:
- Montaż i postprodukcja w Final Cut Pro lub Adobe Premiere.
- Color-grading/korekcja barwna w DaVinci Resolve.
- Planowanie produkcji od wyceny, przez zdjęcia i montaż, po postprodukcję.
Istnieje możliwość przeprowadzenia szkoleń i warsztatów pod indywidualne potrzeby klienta.
Czas szkolenia
- 5 godzin
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.
Wymagania
Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:
- od 4 do 10 uczestników,
- sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział + wolna przestrzeń około kilkunastu metrów kwadratowych na sprzęt i nagrania,
- rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
- dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
- dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.
Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.
Cennik
Ceny szkolenia ustalane są indywidualnie. Podane stawki mają charakter orientacyjny:
- szkolenie: 140 zł/h netto za każdego uczestnika
- warsztaty: 180zł/h netto za każdego uczestnika
- szkolenia i warsztaty dla profesjonalistów: cena uzgadniana indywidualnie.
W przypadku organizowania szkolenia w odległości większej niż 50 kilometrów od Wrocławia do ceny zostanie doliczony koszt dojazdu.
Prowadzący
Radosław Furmanek, operator kamery, producent i montażysta. Realizował lub uczestniczył w produkcji spotów m.in. dla: Uniwersytetu Wrocławskiego, Śląskiej Akademii Medycznej, PKP Polskie Linie Kolejowe, T-Mobile. W branży medialnej już od 10 lat.

Jan Bluz, dziennikarz i reżyser. Autor filmów dokumentalnych oraz spotów reklamowych i promocyjnych. Pracował w portalach grupy Money.pl. Obecnie project manager i montażysta związany z firmą 4Soul Media. Brał udział w realizacji spotów i klipów m.in. dla Uniwersytetu Wrocławskiego czy PKP Polskie Linie Kolejowe. W branży medialnej od 6 lat.
Portfolio: https://pl-pl.facebook.com/4soulmedia/
