ładowanie...

Reklama w Google i SEM. Szkolenia i warsztaty dla firm

Polacy rocznie wydają w internecie nawet 40 miliardów złotych, a 96% internautów korzysta z Google. Wykorzystaj ten potencjał! Szkolenia SEM uczą skutecznej reklamy w wyszukiwarkach. Dowiesz się, jak zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą.

Dlaczego warto nauczyć się SEM

30% ruchu z wyszukiwarek generują płatne linki przy wynikach wyszukiwania.

Growthlightning.com

Ponad 34% wydatków na reklamę online w Polsce przeznaczane jest na SEM.

IAB

Dla 85% firm korzystających z SEM to najskuteczniejszy sposób pozyskania klienta.

Search Engine Watch

Warsztaty i szkolenia SEM (Search Engine Marketing) na temat skutecznej reklamy w wyszukiwarkach realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia SEM

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, dlaczego stawka za kliknięcie lub wyświetlenie to za mało do odniesienia sukcesu. Poznacie też zasady tworzenia skutecznych reklam i właściwego ich kierowania.

Moduł podstawowy

  • Reklama w wyszukiwarce i reklama w sieci partnerskiej Google. Którą opcję wybrać?
  • Za wyświetlenie, za kliknięcie czy za określone działanie? Określanie najlepszej opcji rozliczeń.
  • Czym jest aukcja reklam i dlaczego tak ważny jest Wskaźnik Jakości Reklamy.
  • Dobieranie optymalnych słów kluczowych dla kampanii.
  • Jak tworzyć skuteczny przekaz reklamowy w Google.
  • Dostępne rodzaje i formaty reklam.
  • Precyzyjne kierowanie reklam do określonych grup internautów.
  • Czym jest remarketing i jak z niego korzystać.
  • Analiza skuteczności i optymalizacja kampanii.
  • Śledzenie konwersji i obliczanie zwrotu z inwestycji w reklamę.

Moduł rozszerzony

  • Jak śledzić trendy w internecie i jak je wykorzystać w skutecznej reklamie.
  • Monitorujemy działania konkurencji i wyciągamy z nich wnioski.
  • Przegląd bezpłatnych narzędzi przydatnych w Search Engine Marketingu.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, tworząc prawdziwą kampanię reklamową dla Państwa firmy.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 3 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 1 godzina
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby600 zł1200 zł1800 zł
3 osoby900 zł1800 zł2700 zł
4 osoby1150 zł2300 zł3450 zł
5 osób1400 zł2800 zł4200 zł
6 osób1600 zł3200 zł4800 zł
7 osób1800 zł3600 zł5400 zł
8 osób1950 zł3900 zł5850 zł
9 osób2100 zł4200 zł6300 zł
10 osób2250 zł4500 zł6750 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe