Polacy rocznie wydają w internecie nawet 40 miliardów złotych, a 96% internautów korzysta z Google. Wykorzystaj ten potencjał! Szkolenia SEM uczą skutecznej reklamy w wyszukiwarkach. Dowiesz się, jak zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą.
Dlaczego warto nauczyć się SEM
30% ruchu z wyszukiwarek generują płatne linki przy wynikach wyszukiwania.
Growthlightning.com
Ponad 34% wydatków na reklamę online w Polsce przeznaczane jest na SEM.
IAB
Dla 85% firm korzystających z SEM to najskuteczniejszy sposób pozyskania klienta.
Search Engine Watch
Warsztaty i szkolenia SEM (Search Engine Marketing) na temat skutecznej reklamy w wyszukiwarkach realizowane są w siedzibie Państwa firmy!
Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.
WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Plan szkolenia SEM
Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, dlaczego stawka za kliknięcie lub wyświetlenie to za mało do odniesienia sukcesu. Poznacie też zasady tworzenia skutecznych reklam i właściwego ich kierowania.
Moduł podstawowy
- Reklama w wyszukiwarce i reklama w sieci partnerskiej Google. Którą opcję wybrać?
- Za wyświetlenie, za kliknięcie czy za określone działanie? Określanie najlepszej opcji rozliczeń.
- Czym jest aukcja reklam i dlaczego tak ważny jest Wskaźnik Jakości Reklamy.
- Dobieranie optymalnych słów kluczowych dla kampanii.
- Jak tworzyć skuteczny przekaz reklamowy w Google.
- Dostępne rodzaje i formaty reklam.
- Precyzyjne kierowanie reklam do określonych grup internautów.
- Czym jest remarketing i jak z niego korzystać.
- Analiza skuteczności i optymalizacja kampanii.
- Śledzenie konwersji i obliczanie zwrotu z inwestycji w reklamę.
Moduł rozszerzony
- Jak śledzić trendy w internecie i jak je wykorzystać w skutecznej reklamie.
- Monitorujemy działania konkurencji i wyciągamy z nich wnioski.
- Przegląd bezpłatnych narzędzi przydatnych w Search Engine Marketingu.
Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.
Warsztaty
Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, tworząc prawdziwą kampanię reklamową dla Państwa firmy.
Czas szkolenia
Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.
- szkolenie moduł podstawowy: 3 godziny
- szkolenie moduł rozszerzony: 1 godzina
- warsztaty: 2 godziny
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.
Wymagania
Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:
- od 2 do 10 uczestników,
- sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
- rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
- dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
- dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.
Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.
Cennik
Podane kwoty są kwotami netto
10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.
liczba uczestników |
szkolenie podstawowe |
szkolenie rozszerzone |
szkolenie i warsztaty |
---|---|---|---|
2 osoby | 600 zł | 1200 zł | 1800 zł |
3 osoby | 900 zł | 1800 zł | 2700 zł |
4 osoby | 1150 zł | 2300 zł | 3450 zł |
5 osób | 1400 zł | 2800 zł | 4200 zł |
6 osób | 1600 zł | 3200 zł | 4800 zł |
7 osób | 1800 zł | 3600 zł | 5400 zł |
8 osób | 1950 zł | 3900 zł | 5850 zł |
9 osób | 2100 zł | 4200 zł | 6300 zł |
10 osób | 2250 zł | 4500 zł | 6750 zł |
Prowadzący
Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.
Więcej informacji na LinkedIn.com