ładowanie...

Reklama w Google i SEM. Szkolenia i warsztaty dla firm

Polacy rocznie wydają w internecie nawet 40 miliardów złotych, a 96% internautów korzysta z Google. Wykorzystaj ten potencjał! Szkolenia SEM uczą skutecznej reklamy w wyszukiwarkach. Dowiesz się, jak zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą.

Dlaczego warto nauczyć się SEM

30% ruchu z wyszukiwarek generują płatne linki przy wynikach wyszukiwania.

Growthlightning.com

Ponad 34% wydatków na reklamę online w Polsce przeznaczane jest na SEM.

IAB

Dla 85% firm korzystających z SEM to najskuteczniejszy sposób pozyskania klienta.

Search Engine Watch

Warsztaty i szkolenia SEM (Search Engine Marketing) na temat skutecznej reklamy w wyszukiwarkach realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia SEM

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, dlaczego stawka za kliknięcie lub wyświetlenie to za mało do odniesienia sukcesu. Poznacie też zasady tworzenia skutecznych reklam i właściwego ich kierowania.

Moduł podstawowy

  • Reklama w wyszukiwarce i reklama w sieci partnerskiej Google. Którą opcję wybrać?
  • Za wyświetlenie, za kliknięcie czy za określone działanie? Określanie najlepszej opcji rozliczeń.
  • Czym jest aukcja reklam i dlaczego tak ważny jest Wskaźnik Jakości Reklamy.
  • Dobieranie optymalnych słów kluczowych dla kampanii.
  • Jak tworzyć skuteczny przekaz reklamowy w Google.
  • Dostępne rodzaje i formaty reklam.
  • Precyzyjne kierowanie reklam do określonych grup internautów.
  • Czym jest remarketing i jak z niego korzystać.
  • Analiza skuteczności i optymalizacja kampanii.
  • Śledzenie konwersji i obliczanie zwrotu z inwestycji w reklamę.

Moduł rozszerzony

  • Jak śledzić trendy w internecie i jak je wykorzystać w skutecznej reklamie.
  • Monitorujemy działania konkurencji i wyciągamy z nich wnioski.
  • Przegląd bezpłatnych narzędzi przydatnych w Search Engine Marketingu.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, tworząc prawdziwą kampanię reklamową dla Państwa firmy.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 3 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 1 godzina
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Ceny szkolenia ustalane są indywidualnie. Podane stawki mają charakter orientacyjny:

  • szkolenie: 50 zł/h netto za każdego uczestnika
  • warsztaty: 75zł/h netto za każdego uczestnika

W przypadku organizowania szkolenia w odległości większej niż 50 kilometrów od Wrocławia do ceny zostanie doliczony koszt dojazdu.

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe