ładowanie...

Reklama w Google i SEM. Szkolenia i warsztaty dla firm

Polacy rocznie wydają w internecie nawet 40 miliardów złotych, a 96% internautów korzysta z Google. Wykorzystaj ten potencjał! Szkolenia SEM uczą skutecznej reklamy w wyszukiwarkach. Dowiesz się, jak zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą.

Dlaczego warto nauczyć się SEM

30% ruchu z wyszukiwarek generują płatne linki przy wynikach wyszukiwania.

Growthlightning.com

Ponad 34% wydatków na reklamę online w Polsce przeznaczane jest na SEM.

IAB

Dla 85% firm korzystających z SEM to najskuteczniejszy sposób pozyskania klienta.

Search Engine Watch

Warsztaty i szkolenia SEM (Search Engine Marketing) na temat skutecznej reklamy w wyszukiwarkach realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia SEM

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, dlaczego stawka za kliknięcie lub wyświetlenie to za mało do odniesienia sukcesu. Poznacie też zasady tworzenia skutecznych reklam i właściwego ich kierowania.

Moduł podstawowy

  • Reklama w wyszukiwarce i reklama w sieci partnerskiej Google. Którą opcję wybrać?
  • Za wyświetlenie, za kliknięcie czy za określone działanie? Określanie najlepszej opcji rozliczeń.
  • Czym jest aukcja reklam i dlaczego tak ważny jest Wskaźnik Jakości Reklamy.
  • Dobieranie optymalnych słów kluczowych dla kampanii.
  • Jak tworzyć skuteczny przekaz reklamowy w Google.
  • Dostępne rodzaje i formaty reklam.
  • Precyzyjne kierowanie reklam do określonych grup internautów.
  • Czym jest remarketing i jak z niego korzystać.
  • Analiza skuteczności i optymalizacja kampanii.
  • Śledzenie konwersji i obliczanie zwrotu z inwestycji w reklamę.

Moduł rozszerzony

  • Jak śledzić trendy w internecie i jak je wykorzystać w skutecznej reklamie.
  • Monitorujemy działania konkurencji i wyciągamy z nich wnioski.
  • Przegląd bezpłatnych narzędzi przydatnych w Search Engine Marketingu.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, tworząc prawdziwą kampanię reklamową dla Państwa firmy.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 3 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 1 godzina
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Podane kwoty są kwotami netto

10% ceny każdego szkolenia przekazujemy na rozwój społecznego projektu Wirtualnej Poradni Pedagogicznej, realizowany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, lub inny, wybrany przez klienta cel charytatywny.

liczba
uczestników
szkolenie
podstawowe
szkolenie
rozszerzone
szkolenie
i warsztaty
2 osoby 600 zł 1200 zł 1800 zł
3 osoby 900 zł 1800 zł 2700 zł
4 osoby 1150 zł 2300 zł 3450 zł
5 osób 1400 zł 2800 zł 4200 zł
6 osób 1600 zł 3200 zł 4800 zł
7 osób 1800 zł 3600 zł 5400 zł
8 osób 1950 zł 3900 zł 5850 zł
9 osób 2100 zł 4200 zł 6300 zł
10 osób 2250 zł 4500 zł 6750 zł

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe