90% internautów przestaje używać stron i aplikacji, które nie działają zgodnie z ich oczekiwaniami. Szkolenia user experience wyjaśnią, dlaczego użyteczność w internecie jest tak istotna i jak skonstruować stronę przyjazną dla użytkowników.
Dlaczego warto stosować zasady user experience
88% klientów online deklaruje, że nie chce wracać na strony, które sprawiają trudności w obsłudze.
Why Web Performance Matters
79% internautów, którzy nie znajdą na Twojej stronie tego, czego szukali, pójdzie do konkurencji.
Sterling Research
52% użytkowników smartfonów i tabletów nie kupi niczego od firmy, której strona nie działa na urządzeniach mobilnych.
Warsztaty i szkolenia user experience na temat tworzenia stron przyjaznych użytkownikom realizowane są w siedzibie Państwa firmy!
Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.
WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Plan szkolenia user experience
Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem standardów i oczekiwań internautów.
Moduł podstawowy
- Typografia, czyli jak wybrać czcionki na stronę i dlaczego jest to ważne.
- Kolorystyka, czyli jak dobrać kolory.
- Internetowe feng shui, czyli jak zaprojektować wygląd i układ elementów strony internetowej.
- Funkcjonalna strona mobilna.
- Optymalizowanie i poprawność kodu.
- Przegląd bezpłatnych i komercyjnych narzędzi wspierających optymalizowanie stron.
Moduł rozszerzony
- Zasady WCAG, czyli strona przystosowana do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
- Jak czytać heat-mapy.
- Czym są i do czego się przydają badania eye-trackingowe.
Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.
Warsztaty
Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, przeprowadzając audyt UX internetowej strony Państwa firmy.
Czas szkolenia
Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.
- szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
- szkolenie moduł rozszerzony: 1 godzina
- warsztaty: 2 godziny
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.
Wymagania
Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:
- od 2 do 10 uczestników,
- sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
- rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
- dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
- dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.
Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.
Cennik
Ceny szkolenia ustalane są indywidualnie. Podane stawki mają charakter orientacyjny:
- szkolenie: 100 zł/h netto za każdego uczestnika
- warsztaty: 150zł/h netto za każdego uczestnika
W przypadku organizowania szkolenia w odległości większej niż 50 kilometrów od Wrocławia do ceny zostanie doliczony koszt dojazdu.
Prowadzący
Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.
Więcej informacji na LinkedIn.com
