ładowanie...

Funkcjonalne strony www i user experience. Szkolenia i warsztaty dla firm

90% internautów przestaje używać stron i aplikacji, które nie działają zgodnie z ich oczekiwaniami. Szkolenia user experience wyjaśnią, dlaczego użyteczność w internecie jest tak istotna i jak skonstruować stronę przyjazną dla użytkowników.

Dlaczego warto stosować zasady user experience

88% klientów online deklaruje, że nie chce wracać na strony, które sprawiają trudności w obsłudze.

Why Web Performance Matters

79% internautów, którzy nie znajdą na Twojej stronie tego, czego szukali, pójdzie do konkurencji.

Sterling Research

52% użytkowników smartfonów i tabletów nie kupi niczego od firmy, której strona nie działa na urządzeniach mobilnych.

Google

Warsztaty i szkolenia user experience na temat tworzenia stron przyjaznych użytkownikom realizowane są w siedzibie Państwa firmy!

Wykładowca przyjeżdża w dogodnym dla Państwa terminie, a dzięki możliwości używania własnego sprzętu, zdobytą wiedzę uczestnicy wykorzystują od razu w warunkach, w których będą potem jej używać.

WAŻNE! Szkolenie kwalifikuje się do dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Plan szkolenia user experience

Szkolenia realizowane są w małych grupach (od 2 do 10 osób), co sprzyja skutecznej nauce. Podczas szkolenia dowiecie się, jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem standardów i oczekiwań internautów.

Moduł podstawowy

  • Typografia, czyli jak wybrać czcionki na stronę i dlaczego jest to ważne.
  • Kolorystyka, czyli jak dobrać kolory.
  • Internetowe feng shui, czyli jak zaprojektować wygląd i układ elementów strony internetowej.
  • Funkcjonalna strona mobilna.
  • Optymalizowanie i poprawność kodu.
  • Przegląd bezpłatnych i komercyjnych narzędzi wspierających optymalizowanie stron.

Moduł rozszerzony

  • Zasady WCAG, czyli strona przystosowana do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
  • Jak czytać heat-mapy.
  • Czym są i do czego się przydają badania eye-trackingowe.

Zajęcia prowadzone są na praktycznych przykładach. Dzięki temu informacje łatwiej zapamiętać i przyswoić.

Warsztaty

Po zakończeniu części szkoleniowej istnieje możliwość zorganizowania warsztatów. Podczas nich ćwiczymy w praktyce zdobytą wiedzę, przeprowadzając audyt UX internetowej strony Państwa firmy.

Czas szkolenia

Zajęcia podzielone są na moduły. Między modułami można zaplanować przerwę.

  • szkolenie moduł podstawowy: 2 godziny
  • szkolenie moduł rozszerzony: 1 godzina
  • warsztaty: 2 godziny

Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego programu szkolenia.

Wymagania

Do przeprowadzenia szkolenia niezbędne będą:

  • od 2 do 10 uczestników,
  • sala, która komfortowo pomieści wszystkich biorących udział,
  • rzutnik, duży monitor lub telewizor (złącze VGA lub HDMI), ewentualnie tablica albo pusta ściana o jednolitym, jasnym kolorze,
  • dostęp do gniazdka elektrycznego 230V,
  • dostęp do internetu dla prowadzącego i uczestników.

Wykładowca jest dodatkowo wyposażony we własny system do prezentacji i mobilny router WiFi.

Cennik

Ceny szkolenia ustalane są indywidualnie. Podane stawki mają charakter orientacyjny:

  • szkolenie: 100 zł/h netto za każdego uczestnika
  • warsztaty: 150zł/h netto za każdego uczestnika

W przypadku organizowania szkolenia w odległości większej niż 50 kilometrów od Wrocławia do ceny zostanie doliczony koszt dojazdu.

Prowadzący

Bartłomiej Dwornik jest certyfikowanym przez Google i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości specjalistą z dziedziny reklamy w sieci, wykorzystania mediów społecznościowych i prowadzenia biznesu online. Współpracuje z redakcją portalu Interaktywnie.com przy wydawaniu raportów na temat marketingu internetowego w Polsce.

Więcej informacji na LinkedIn.com

Bartłomiej Dwornik wykładowca SEO SEM media społecznościowe